maandag 26 april 2010

Hoe hou je je kinderen bezig?

Ik heb velen al horen zeggen dat de iPhone app AniSays een geweldig leuke app is voor kinderen. Maar of het ook geweldig is voor jezelf?

Na al die positieve verhalen heb ik de app AniSays (slechts EURO 0,79) maar eens gedownload om zelf te ervaren wat er nou zo geweldig aan is.

Hoe werkt AniSays?
Het spel is eigenlijk heel erg simpel. Er verschijnen 4 dieren op je scherm. Je moet dan eerst luisteren welk dier een geluid maakt. Daarna moet je aangeven welk dier dat was. Dan moet je weer luisteren en maken 2 dieren een geluid. Dan moet je in dezelfde volgorde weer aangeven welke dieren geluid hebben gemaakt. En dat gaat dan zo door. Het is dus eigenlijk een soort van memory spel.
  
Irritant stemmetje
Op zich is AniSays voor kinderen heel leuk. Maar elke keer dat irritante stemmetje dat zegt 'listen'  en 'you got it'... Ik werd er eerlijk gezegd een beetje gek van.

Ken je de iPhone app al?
Dan ben ik heel benieuwd wat je ervan vindt. Laat het me weten door een reactie achter te laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten